Helpcentrum - Huurder

Vind het antwoord op veelgestelde vragen

Hoe ontvang ik het verzekeringsattest voor mijn huur?

Om goed verzekerd te zijn tijdens je reis, moet je je reservatie betaald hebben en ons je identiteitsdocumenten opsturen. 

Scan of maak een foto van de volgende documenten en voeg ze toe in de rubriek "Mijn account" en vervolgens "Documenten reiziger" of klik hier:

  • Je identiteitskaart (voor- en achterkant) of paspoort;
  • De binnenkant van je rijbewijs of beide zijden van het nieuwe rijbewijs;
  • Een bewijs van woonplaats van minder dan drie maanden oud.

Zodra je documenten door ons zijn gevalideerd, ontvang je een e-mail met alle documenten die betrekking hebben op je huur, inclusief het verzekeringsattest.

Let op: Wij herinneren je eraan dat alle documenten op naam van één en dezelfde persoon moeten staan en ten minste 48 uur (werkdagen) voor vertrek moeten worden opgestuurd, anders is het voor ons onmogelijk om je voor de huur te verzekeren.