Helpcentrum - Eigenaar

Vind het antwoord op veelgestelde vragen

Hoe kan ik een reservatie wijzigen?

Het is mogelijk om wijzigingen aan te brengen aan de reisdata, verzekering of aantal kilometers voor een reservatie, zelfs als deze al bevestigd is. Elke wijziging kan worden aangevraagd tot de geplande aankomstdatum. Hiervoor moet de huurder naar zijn account op Yescapa gaan om het wijzigingsverzoek in te dienen (er kan geen verzoek per telefoon of e-mail worden behandeld).


Welke wijzigingen kan de huurder zelfstandig via zijn account aanvragen?

1) Wijziging van data of toevoegen van extra kilometers vóór betaling van de reservatie:

De huurder moet je een nieuw reservatieverzoek sturen met de juiste gegevens. 


2) Toevoegen/wijzigen van data of toevoegen van extra kilometers na betaling van de reservatie:

Als je de wijziging aanvaardt, kan de huurder, via zijn account, een reeds bevestigde huur wijzigen.

Hij kan dus:

  • de vertrekdatum vervroegen;
  • de aankomstdatum wijzigen;
  • de kilometerlimiet aanpassen.

Bijzondere gevallen: 

  • Verschuiving van reisdata: Yescapa kan de huurdata verschuiven. Een e-mail van de huurder en de eigenaar moet naar ons gestuurd worden om de data van het verblijf te kunnen verplaatsen, wat tegen hetzelfde tarief en onder dezelfde voorwaarden zal gebeuren.
  • Annulatie van een dag of een kilometerpakket na betalingHet is niet mogelijk om huurdagen te schrappen of het aantal toegestane kilometers te verminderen via je account zodra de huur is bevestigd.