Het is mogelijk om wijzigingen aan te brengen in je reisdata, verzekering of kilometerlimiet voor een reservatie, zelfs als deze al bevestigd is. Het verzoek kan worden ingediend tot op de dag van de geplande terugkeer.
Om dit te doen, ga je naar je Yescapa-account, vervolgens "Mijn reizen" om het wijzigingsverzoek te doen (geen enkel verzoek kan worden verwerkt via telefoon of e-mail).
Welke wijzigingen kan je zelfstandig via je Yescapa-account doen?
1) Wijziging van dag(en) of wijzigen van de kilometerlimiet vóór betaling:
Je hoeft alleen maar een nieuw verzoek in te dienen met de juiste voorwaarden.
2) Wijziging van dag(en) of wijzigen van de kilometerlimiet na betaling:
Je kan zelf, eenvoudig en snel, een reeds bevestigde huur wijzigen via je account in het gedeelte "Mijn reizen" en vervolgens "Wijzigen":
Je kan het volgende aanpassen:
Voor één en dezelfde reservatie zijn verschillende wijzigingen mogelijk.
Om de reservering te wijzigen:
Andere gevallen:
- Verschuiving van reisdata: Het is mogelijk de huurdata te verschuiven. Een e-mail van zowel de huurder als de eigenaar moet naar ons worden gestuurd om de data van het verblijf te kunnen verschuiven, tegen hetzelfde tarief en onder dezelfde voorwaarden.
- Inkorten reservatie of verminderen van de kilometerlimiet na betaling: Het is niet mogelijk huurdagen te annuleren of de kilometerlimiet te verlagen als de huur werd bevestigd en betaald