Helpcentrum - Eigenaar

Vind het antwoord op veelgestelde vragen

Een van mijn documenten is geweigerd, wat moet ik doen?

Om een goede werking van de website te garanderen en het vertrouwen tussen onze gebruikers te bewaren, controleren we je documenten en hun geldigheid.

Als een van je documenten is geweigerd, sturen we een e-mail met de reden hiervan.

Zodra je deze e-mail hebt ontvangen, kan je een nieuw document toevoegen nadat je de volgende punten hebt gecontroleerd:

  • Leesbaarheid en volledigheid: het gehele document moet goed leesbaar zijn (let op de kadrering) en van bepaalde documenten zijn beide kanten nodig (identiteitskaart en rijbewijs). Vermijd het uploaden van een document dat wazig, te licht of te donker is.
  • Geldigheid: Controleer de geldigheidsdatum van je documenten, wij accepteren adresbewijzen die minder dan 3 maanden oud zijn. Als identiteitsbewijs worden de volgende documenten aanvaard: identiteitskaart (voor- en achterkant) en paspoort. 
  • Al de documenten moeten overeenkomen met de gegevens die je in je profiel hebt ingevoerd: (achternaam, voornaam, geboortedatum, adres). Je kan je informatie op elk moment wijzigen op "Mijn Account / Account".

Voor sommige documenten (betreffende het voertuig) is het noodzakelijk de vervaldatum van het document toe te voegen voordat je het in het overeenkomstige vak kunt plaatsen.